Język korzyści = język skutecznej sprzedaży
Tak naprawdę Klienci nie kupują produktów tylko konkretne korzyści, dlatego przedstawię Twoją ofertę eksponując argumenty sprzedażowe opakowane w przekaz promocyjny idealnie dopasowany do preferencji grupy docelowej. Wykorzystam techniki psychologicznego oddziaływania i połączę je z oryginalną formą przekazu, która wyróżni Twoją firmę na tle konkurencji.
Sprawdź szczegóły i przedstaw swoją ofertę językiem korzyści
Język korzyści - zasady
Piszę to, co chce usłyszeć Klient
Język korzyści to przede wszystkim stylistyka idealnie dopasowana do preferencji grupy docelowej. Aby przekonać Klientów trzeba komunikować się z nimi ich językiem, dlatego zanim napiszę dla Twojej firmy teksty na stronę internetową lub hasło reklamowe:
-
wezmę pod lupę oczekiwania, priorytety, obawy, wiek oraz status materialny potencjalnych Klientów (wg metody Core Complex),
-
zweryfikuję poziom wiedzy merytorycznej Klientów, aby ustalić, jakie argumenty Ich przekonają (tzw. User Experience),
-
ustalę kolejność argumentów w taki sposób, aby Klient szybko przeczytał najważniejsze dla niego informacje (tzw. User Friendly).
Język korzyści - oferta argumentów
Sprzedaj Klientom czysty zysk
Przekonam Klientów, że to Twoja oferta jest najlepsza, ponieważ gwarantuje pakiet korzyści oraz z nawiązką spełnia wszystkie oczekiwania, w tym celu:
-
wyeksponuję USP Twojej firmy (USP, ang. Unikalne Cechy Sprzedaży),
-
przedstawię konkretne argumenty koncentrując się na potrzebach Twoich Klientów,
-
odwołam się do emocji Klientów, aby aktywizować Ich do szybszej decyzji zakupowej,
-
zastosuję wszystkie narzędzia psychologii reklamy oraz profesjonalnego Copywritingu (w tym, system AIDA, regułę KISS, metodę 5W, NLP) oraz zredaguję tekst tak, aby jego konstrukcja umożliwiała szybkie przyswajanie informacji.
Sprawdź szczegóły mojej OFERTY
Serdecznie zapraszam do współpracy